preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
EDIT

 

H N K

GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Kino Zlatna vrata
Gradska knjižnica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 4537457
Ovaj mjesec: 2334
Ovaj tjedan: 3704
Danas: 325
Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Vijesti

Čitateljski klub - novo u našoj školi!

Od listopada u našoj knjižnici osnivamo čitateljski klub. Svi su dobrodošli, i učenici i nastavnici. Ovisno o broju zainteresiranih dijelit ćemo se u grupe. Više o svemu pročitajte pod opširnije. 


ČITATELJSKI KLUB – ŠTO JE TO?

Čitateljski klubovi temelje se na grupi čitatelja (6-12 sudionika) koji čitaju istu knjigu, nakon čega slijedi zajednički sastanak i grupna rasprava. 

KOLIKO ČESTO SE ODRŽAVAJU RASPRAVE?

Uglavnom jednom mjesečno. To je dovoljno vremena u kojem se uz ostale obaveze može pročitati knjiga i odvojiti vrijeme za grupnu raspravu.

KOLIKO DUGO TRAJE RASPRAVA?

Koliko je knjiga poticajna za raspravu, koliko je voditelj dobro pripremljen, koliko su članovi razgovorljivi i poticajni jedni drugima. :) Najčešće 1-2 sata.

TKO VODI RASPRAVE ČITATELJSKOG KLUBA?

Raspravu vodi voditelj čitateljskog kluba / moderator. Moderator može biti odrasla stručna osoba (knjižničar, profesor, student…), netko od članova kluba ili se rasprava može moderirati i suradnjom odrasle stručne osobe i nekog od članova kluba.

TKO BIRA KNJIGE KOJE SE ČITAJU U KLUBU?

Prema dogovoru. Dobro je da u početku postojanja kluba knjige predlaže voditelj, a dobro je i da se s vremenom i članovi kluba motiviraju za to. Važno je na kraju svakog sastanka jasno definirati od koga se očekuje da za idući put pripremi prijedloge naslova.

TKO PRIPREMA SVE SADRŽAJE ZA RASPRAVU?

Moderator rasprave ne mora biti zadužen za sve zadatke. Dapače, bolje je članove kluba uključiti u pripremu manjih zadataka svake sljedeće rasprave. To mogu biti pripreme igara, pisanja osvrta, prikaza i odabir knjiga za iduću raspravu. 

MOŽDA NIJE LOŠE SPOMENUTI...

Način razgovora o knjizi u čitateljskoj grupi nije formalan, kao u nastavi književnosti, nije riječ o formalnoj interpretaciji. Članovi u grupi imaju priliku iznijeti svoje vlastite doživljaje, mišljenja o pročitanom, mijenjati perspektive. Razgovor je usmjeren na tekst i na ono što taj tekst izaziva u čitatelju. Veličina grupe i pravilo o međusobnom uvažavanju omogućuju da svi jednako sudjeluju i da se sva mišljenja poštuju, što pozitivno utječe na razvijanje sposobnosti izražavanja, samopouzdanja u iznošenju mišljenja pred drugima i argumentiranja. Razgovor je spontan, često skače s teme na temu, po nekoj neuhvatljivoj unutrašnjoj logici asocijacija. Moderator brine da se rasprava s digresija pravovremeno vraća na pravi put.

CILJ RASPRAVA:

Raspraviti o pročitanoj knjizi na neobavezan, ali konstruktivan način i uz to se dobro zabaviti. Različitost mišljenja članova nerijetko dovodi do žustre i zanimljive rasprave, a komentira se sve što se članovima učini zanimljivim tijekom čitanja - stil pisanja, karakterizacija likova, odnosi među likovima, osjećaj koji se javi tijekom čitanja knjige, lijepe misli koje potiču buru naših misli… 

ŠTO DOBIVAŠ ČLANSTVOM U ČITATELJSKOM KLUBU?

  • korisno i kvalitetno provedeno slobodno vrijeme!
  • ostvaruješ pravo na kritičko mišljenje!
  • vježbaš argumentirano raspravljati!
  • bogatiš svoj rječnik!
  • imaš priliku pokazati svoju kreativnost!
  • jačaš samopouzdanje!
  • vježbaš biti dio grupe, a to nije isto kao biti sam!
  • upoznaješ nove ljude sličnih interesa, stječeš nove prijatelje!
  • zabavljaš se čitajući!
  • jedva čekaš svaku sljedeću raspravu! :)

I sad se još samo na kraju pitaš: 

A KAKO POSTATI ČLAN ČITATELJSKOG KLUBA?

Vrlo jednostavno! Javi se svojoj knjižničarki i reci onu ključnu rečenicu: "Ja želim biti član čitateljskog kluba koji želi mene za člana!" I već si tu, unutra!



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vlatka Doko   datum: 20. 9. 2019.

ONLINE ŠKOLA

 

 


Tražilica


POLITIKA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI
Priloženi dokumenti:
POLITIKA O ZASTITI PRIVATNOSTI.pdf


Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

E - DNEVNIK


Office 365


e-Škole EDUKACIJA

Sigurnost na netu

MATURANTI


Korisni linkovi

Samsung school


Samsung School


e-Škola


Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2


 


Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?






Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Novosti iz CARNeta
CARNet
03.04.2020. 15:03
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Prof. dr. sc. Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja predstavila je u petak, 3. travnja, Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu namijenjene učiteljima, nastavnicima i profesorima, ali ... The post Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu appeared first on CARNET .

03.04.2020. 14:59
Ravnateljima omogućen pristup sustavu e-Propusnica putem CARNET kartica
Ravnatelji škola koji posjeduju karticu za digitalni potpis dokumenata dobivenu od CARNET-a mogu putem navedene kartice pristupiti sustavu e-Propusnica. Na kartici se nalazi ID poslovni certifikat koji je u sustavu ... The post Ravnateljima omogućen pristup sustavu e-Propusnica putem CARNET kartica appeared first on CARNET .

02.04.2020. 16:46
Video upute za korištenje Google alata za nastavu od kuće
Podučavanje od kuće zahtijeva drugačiji pristup od učenja u školi. Kako bi olakšali trenutačnu situaciju, Google je pripremio seriju video uputa koje vam mogu pomoći u korištenju Google for Education ... The post Video upute za korištenje Google alata za nastavu od kuće appeared first on CARNET .





preskoči na navigaciju