preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
O državnoj maturi

 

Gradska knjižnica

H N K

GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Kino Zlatna vrata
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 3831647
Ovaj mjesec: 16638
Ovaj tjedan: 1304
Danas: 226
Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Trigonometrijske funkcije

KNJIŽICA FORMULA - viša razina

http://dokumenti.ncvvo.hr/Ispitni_katalozi_12-13/Dodatci/formule_mata.pdf

 


Brojevna kružnica

Namatanje brojevnog pravca na kružnicu (bez rastezanja i klizanja). Svakom broju pridružuje se jedna točka kružnice. Naglašene su samo istaknute točke kružnice.

Kliknite na gumb za pokretanje animacije u donjem lijevom kutu apleta ili povlačite klizač t.

                                                                

 


Dragi moji, ovdje se nalazi riješen zadatak iz Brojevne kružnice.

 

Zadatak 4. b)


Definicije trigonometrijskih funkcija

Vrijednosti trigonometrijskih funkcija nekih karakterističnih brojeva (kutova)

 

Nesavršenost zora

Dragi moji, 

Do sada je naš Homer živio u svijetu sa samo dvije dimenzije - svijetu u kojem je poznavao samo visinu i širinu.  Uz ovaj nadasve poseban svijet, Homer prelazi i u jedan još uzbudljiviji svijet, svijet u kojem će otkriti i treću dimenziju. O tom novom 3D svijetu Homera svoja zapažanja ćete zapisati pomoću ovog alata. 

 

 

Nemoguće figure (iluzije) trijumf su mašte i razigranosti nad realnošću. 

 

 

1. ZADATAK 

Konstruiraj nemoguće figure prikazane na sljedećim slikama u izometrijskoj trokutastoj mreži točaka. 

  • Konstruiraj projekciju geometrijske figure složene od kockica u kvadratnoj mreži.
  • Konstruiraj projekciju bilo koje geometrijske figure.
  • Konstruiraj geometrijske figure prema zadanim projekcijama u izometrijskoj trokutastoj mreži točaka, pri čemu je preporuka već zadane projekcije prvo nacrtati/konstruirati u kvadratnoj mreži i time odrediti dimenziju.

IZOMETRIJSKA TROKUTASTA MREŽA TOČAKA

2. ZADATAK

  • Izradi trodimenzionalni model od kartona, dio kojeg, gledate li iz točno odredenog kuta, vidite kao nemogući trokut (1. Geometrijska figura). 

 

             

          1. Geometrijska figura                           2. Geometrijska figura

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

UPITNIK ZA UČENIKE 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

                 

 

 

DOMAĆI RAD:

  • konstruiraj nemoguće stepenice u nevidljivoj izometrijskoj trokutastoj mreži
  • pogledajte dokumentarac o M. C. Escheru i napišite kratak osvrt
  • ponovno pogledajte video Treehouse of Horror i dublje istražite tu pozadinsku matematiku

 

ZA ONE KOJI ŽELE VIŠE

 Ponovo i detaljno pogledajte video Homer3 te istražite:

  • Što je Utah teapot?
  • Kakva je veza između jednakosti 178212 + 184112 = 192212 i Fermata?
  • Što je Eulerov identitet?
  • Je li P = NP?
  • Što su Milenijski problemi?
  • Što znači 46 72 69 6E 6B 20 72 75 6C 65 73 21 (heksadekadski ASCII kod)?

 

                               

 

Koliko ja znam, u postojanju objektivne stvarnosti nema nikakvog dokaza do li naših osjetila,a ne vidim zašto bismo vanjski svijet prihvatili kao takav jedino zbog naših osjetila. U svojim grafičkim oblicima nastojim pokazati da živimo u lijepom i urednom svijetu a ne, kao što nam se to neki put priča, u kaosu bez normi. Ne mogu si pomoći a da se ne izrugujem svim našim nepokolebivim sigurnostima. Primjerice vrlo je zabavno pobrkati dvije i tri dimenzije, ravninu i prostor, ili šaliti se s gravitacijom. 
Jeste li sigurni da pod ne može biti strop? Jeste li apsolutno sigurni kad se uspinjete uz stepenice da se penjete prema gore? Dobro ne može postojati bez zla, i ako se prihvati Bog, mora se s druge strane istovrijedno mjesto dati i đavlu. To je ravnoteža. Ja živim od te dualnosti.

                                                                                                          Esher

 

 

Tražilica



Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Oglasna ploča

E - DNEVNIK


e-Škole EDUKACIJA

Centralni Sustav za Upravljanje Edukacijskim Događajima (CSUED)


Samsung school


Office 365


e-Škola


Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2


 


MATURANTI


Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?






Korisni linkovi

Forum
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Novosti iz CARNeta
CARNet
13.10.2017. 15:35
Održan drugi TeachMeet u sklopu projekta „e-Škole“
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet održala je danas drugi TeachMeet, susret nastavnika koji aktivno sudjeluju u okviru zajednice praktičara, organizirane u sklopu provedbe nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

12.10.2017. 10:32
e-Škole na Europskom tjednu regija i gradova
Pod geslom „Regije i gradovi rade na boljoj budućnosti“ u Bruxellesu se od 9. do 12. listopada 2017. godine održao Europski tjedan regija i gradova u okviru kojeg su organizirane brojne radne sjednice, radionice i paneli za gotovo 6000 sudionika iz svih zemalja EU.

26.09.2017. 12:41
5. webinar o primjerima dobre prakse: korištenje tehnologije za kvalitetnije poučavanje matematike
Koliko se dosad promijenio pristup u poučavanju matematike? Koliko koristimo blagodati tehnologije u nastavi? U kojem smjeru bi se te promjene trebale odvijati? Ovo su samo neka od pitanja s jučerašnjeg webinara „Matematika u školi – matematika u životu“ čiji je organizator Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet. 





preskoči na navigaciju