2019-02-12 18:52:32

Obilježavanje DANA SIGURNIJEG INTERNETA

Jedna od prvih definicija medijske pismenosti
„sposobnost građana da ostvare pristup, analiziraju i proizvode informacije u određene svrhe
dali su stručnjaci na konferenciji u Washingtonu 1992. na kojoj se zalagalo da medijska pismenost postane obavezan predmet u američkim državnim školama.

Preporučili su da obrazovanje iz medijske pismenosti bude široko i da obuhvaća građansku  obaviještenost, estetsko ocjenjivanje i izražavanje, društvenu angažiranost, samopoštovanje i potrošačku svijest.


 

 

Realizacija projekta: SIGURNOST NA INTERNETU

Voditeljica: Željana Ritaž, 2. b
Mjesto događanja: Multimedijska dvorana
Datum: 12.02.2019.
Sudionici: učenici prvih i drugih razreda (1.a,b,d,e,f,g, 2.a,b)
Mentorice:  Suzana Ružić Mateljan, prof.
                   Mirjana Gaćina Bilin, prof.

Pročitajte više pod "opširnije" te pogledajte program događanja u priloženom dokumentu.

Ljudi često ne razmišljaju je li medijski sadržaj lažan ili istinit.

Prihvate ga takvog kakav jest, a da pri tom kritički ne promišljaju o samom sadržaju. To je veliki problem današnjice budući je lako manipulirati ljudima koji nemaju vlastite stavove i sposobnost kritičkog razmišljanja.

Zato moramo mlade učiti da se bore za sebe i svoja prava. Ne vjerujte svemu što vidite!

Mnoge slike na internetu šire lažne informacije. Pri tom su gotovo uvijek uređene s raznim alatima za obradu fotografija.
Provodeći previše vremena na društvenim mrežama i gledajući svakodnevno takve slike, adolescenti stvaraju nedostižne ideale te se pri tom osjećaju loše zbog svog izgleda. Često dolazi i do diskriminacije pojedinaca koji odstupaju od standarda i nametnutog mišljenja društva.

Društvene mreže loše utječu na društvo, gubimo sposobnosti komunikacije, pismenosti, razvijanja stavova i kritičkog mišljenja.

Medijska pismenost je mogućnost analize, kritičkog vrednovanja, postavljanja stavova i stvaranja novog medijskog sadržaja.

Nina Grbić, 1.f

 

 


Zdravstvena škola Split