U sklopu nastave HMP-a, učenici 4.abc razreda, zajedno s nastavnicom Željanom Vegar, dr. med., posjetili su tijekom svibnja i lipnja Zavod hitne medicine Splitsko- dalmatinske županije
Pogledajte njihove impresije i slike. Mi smo uživali, a sigurni smo da ćete i vi.
Bilo je uzbudljivo vidjeti kako izgleda radni dan na Hitnoj pomoći. Upoznali smo se s opremom i vozilima, a najviše me impresionirao Lucas uređaj. U razgovoru s djelatnicima Hitne pomoći saznali smo koliko su stresne i odgovorne njihove situacije. Unatoč tome, svi su bili ljubazni i spremni podijeliti znanje.
Andrea Žuro, 4.a
Hvala Vam puno što ste nas primili i pokazali nam kako izgleda vaš radni dan. Bilo je stvarno zanimljivo vidjeti sve ono što inače gledamo samo u serijama – ali ovaj put uživo. Ovaj posjet će nam zasigurno ostati u sjećanju. Možda se netko od nas jednog dana vrati ovdje – ali ne kao pacijent, nego kao kolega.
4.b grupa C
Kao “Summa summarum” predmeta HMP bili smo u posjetu Zavodu za hitnu medicinu zajedno s nastavnicom dr. Željanom Vegar. Sve što smo tijekom ove školske godine naučili s nastavnicom, imali smo priliku vidjeti u praksi. Osoblje nam je pokazalo materijal i opremu u vozilu hitne pomoći te smo se mogli okušati i isprobati rukovati s uređajima o kojima smo učili. Ovaj obilazak je bio jako koristan i zanimljiv te je obuhvatio svo naše znanje koje smo se naučili ove godine na HMP-u.
Ana Vrbatović, 4.b
Učenici 4.C razreda smjera medicinska sestra/medicinski tehničar opće njege posjetili su Zavod za hitnu medicinu u sklopu nastavnog predmeta Hitni medicinski postupci (HMP). Tijekom stručnog posjeta imali smo priliku proširiti teorijska znanja stečena na nastavi kroz praktičan uvid u svakodnevni rad timova hitne medicinske pomoći. Upoznali smo se s organizacijom rada službe, Centrom za prijam poziva, protokolima zbrinjavanja pacijenata u hitnim stanjima, kao i s opremom i vozilima koja se koriste na terenu. Medicinsko osoblje demonstriralo nam je osnovne hitne medicinske postupke te naglasilo važnost timskog rada, brze procjene stanja i pravilne komunikacije. Pažljivo smo pratili izlaganje, pokazali veliki interes i postavljali pitanja, a posjet nam je bio dragocjeno iskustvo koje nas je dodatno motiviralo za budući rad u struci.
Erblin Ljušaj, 4.c










