Samovrednovanje škole

Proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:

  • koliko smo dobri,
  • kako to znamo i
  • što možemo napraviti kako bi bili još bolji?

Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe.

Priručnik za samovrjednovanjeHrvatski okvir za osiguranje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Školski tim za kvaliteteu popunjava Izvješće o samovrjednovanju škole koje sadrži:

Opći dio: opći podatci o školi i specifičnosti škole te strategija razvoja.

Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja: uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa.

Osvrt na prioritetna područja: na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.

KREDA

 – analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole: prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest kategorija:

  1. Čime se možemo pohvaliti?
  2. S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
  3. Koji su naši neiskorišteni resursi?
  4. Što nas koči na putu prema napretku?
  5. Što možemo napraviti da budemo još bolji?
  6. Tko nam može pomoći u napretku?

Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.

Školski razvojni plan: za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.

Prezentacija - SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
PRIRUČNIK ZA SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
MISIJA I VIZIJA ŠKOLE

Školski tim za kvalitetu

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2017./2018.:

– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Diana Vukušić

– Marijana Geets-Kesić 

– Ana Paradžik

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2018./2019.:

– Ana Paradžik – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Silvana Karabatić Knezović

– Diana Vukušić

– Marijana Geets-Kesić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2019./2020.:

– Marijana Geets-Kesić – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Ana Paradžik

– Silvana Karabatić Knezović

– Diana Vukušić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2020./2021.:

– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Ana Paradžik

– Marijana Geets-Kesić 1.polugodište / Gorana Rosandić 2. polugodište

– Diana Vukušić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2021./2022.:

– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Ana Paradžik (novi član Marija Jurišić Šarlija, od 31.5.2022.)

– Gorana Rosandić

– Diana Vukušić (Dijana Jurić, od 31.5. 2022.)

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2022./2023.:

– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

– Marija Jurišić Šarlija

– Gorana Rosandić

– Dijana Jurić

Što je samovrednovanje?

Samovrednovanje je proces kojim škola procjenjuje vlastite obrazovne prakse kako bi identificirala područja za poboljšanje. Ovaj proces omogućava nastavnicima i upravi da objektivno sagledaju učinkovitost nastavnih metoda, resursa i općeg školskog okruženja. Kroz samovrednovanje, škola može postaviti ciljeve za unapređenje kvalitete obrazovanja, što direktno utječe na uspjeh učenika i zadovoljstvo svih sudionika u obrazovnom procesu.

Ključne značajke procesa samovrednovanja

Samovrednovanje je temeljni alat za kontinuirano poboljšanje kvalitete obrazovanja.

Analiza nastavnog plana i programa

Procjena učinkovitosti nastavnika

Povratne informacije učenika i roditelja

Rezultati Samovrednovanja

Naša škola je postigla značajan napredak u poboljšanju kvalitete obrazovanja kroz proces samovrednovanja.

  • Povećanje zadovoljstva učenika 95% 95%
  • Povećanje zadovoljstva nastavnika 85% 85%
  • Povećanje uključenosti roditelja 75% 75%
Skip to content