Samovrednovanje škole
Proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:
- koliko smo dobri,
- kako to znamo i
- što možemo napraviti kako bi bili još bolji?
Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe.
Školski tim za kvaliteteu popunjava Izvješće o samovrjednovanju škole koje sadrži:
Opći dio: opći podatci o školi i specifičnosti škole te strategija razvoja.
Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja: uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa.
Osvrt na prioritetna područja: na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.
KREDA
– analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole: prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest kategorija:
- Čime se možemo pohvaliti?
- S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
- Koji su naši neiskorišteni resursi?
- Što nas koči na putu prema napretku?
- Što možemo napraviti da budemo još bolji?
- Tko nam može pomoći u napretku?
Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.
Školski razvojni plan: za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.
Prezentacija - SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
PRIRUČNIK ZA SAMOVREDNOVANJE ŠKOLE
MISIJA I VIZIJA ŠKOLE
Školski tim za kvalitetu
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2017./2018.:
– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Diana Vukušić
– Marijana Geets-Kesić
– Ana Paradžik
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2018./2019.:
– Ana Paradžik – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Silvana Karabatić Knezović
– Diana Vukušić
– Marijana Geets-Kesić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2019./2020.:
– Marijana Geets-Kesić – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Ana Paradžik
– Silvana Karabatić Knezović
– Diana Vukušić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2020./2021.:
– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Ana Paradžik
– Marijana Geets-Kesić 1.polugodište / Gorana Rosandić 2. polugodište
– Diana Vukušić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2021./2022.:
– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Ana Paradžik (novi član Marija Jurišić Šarlija, od 31.5.2022.)
– Gorana Rosandić
– Diana Vukušić (Dijana Jurić, od 31.5. 2022.)
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2022./2023.:
– Silvana Karabatić Knezović – voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
– Marija Jurišić Šarlija
– Gorana Rosandić
– Dijana Jurić
Što je samovrednovanje?
Ključne značajke procesa samovrednovanja
Samovrednovanje je temeljni alat za kontinuirano poboljšanje kvalitete obrazovanja.
Analiza nastavnog plana i programa
Procjena učinkovitosti nastavnika
Povratne informacije učenika i roditelja
Rezultati Samovrednovanja
Naša škola je postigla značajan napredak u poboljšanju kvalitete obrazovanja kroz proces samovrednovanja.
- Povećanje zadovoljstva učenika 95%
- Povećanje zadovoljstva nastavnika 85%
- Povećanje uključenosti roditelja 75%