« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
RADNO VRIJEME SA STRANKAMA
Proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:
Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe.
Školski tim za kvaliteteu popunjava Izvješće o samovrjednovanju škole koje sadrži:
Opći dio: opći podatci o školi i specifičnosti škole te strategija razvoja.
Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja: uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa.
Osvrt na prioritetna područja: na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.
KREDA analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole: prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest kategorija:
Čime se možemo pohvaliti?
S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
Koji su naši neiskorišteni resursi?
Što nas koči na putu prema napretku?
Što možemo napraviti da budemo još bolji?
Tko nam može pomoći u napretku?
Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.
Školski razvojni plan: za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.
Školski tim za kvalitetu i samovrednovanje škole
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2017./2018.:
- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Diana Vukušić
- Marijana Geets-Kesić
- Ana Paradžik
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2018./2019.:
- Ana Paradžik - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Silvana Karabatić Knezović
- Diana Vukušić
- Marijana Geets-Kesić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2019./2020.:
- Marijana Geets-Kesić - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Ana Paradžik
- Silvana Karabatić Knezović
- Diana Vukušić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2020./2021.:
- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Ana Paradžik
- Marijana Geets-Kesić 1.polugodište / Gorana Rosandić 2. polugodište
- Diana Vukušić
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2021./2022.:
- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Ana Paradžik (novi član Marija Jurišić Šarlija, od 31.5.2022.)
- Gorana Rosandić
- Diana Vukušić (Dijana Jurić, od 31.5. 2022.)
Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2022./2023.:
- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje
- Marija Jurišić Šarlija
- Gorana Rosandić
- Dijana Jurić