preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
Tražilica
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Veljača 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5504920
Ovaj mjesec: 14911
Ovaj tjedan: 2551
Danas: 17
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Samovrednovanje

 

Proces samovrjednovanja odgovara na pitanja:

  • koliko smo dobri,
  • kako to znamo i
  • što možemo napraviti kako bi bili još bolji?

Samovrjednovanje škole obuhvaća vrjednovanje odgojno-obrazovnog procesa koje se temelji na prikupljenim dokazima, izradu izvješća o samovrjednovanju i razvojni plan (plan unaprjeđenja) te kontrolu provedbe.

Školski tim za kvaliteteu popunjava Izvješće o samovrjednovanju škole koje sadrži:

Opći dio: opći podatci o školi i specifičnosti škole te strategija razvoja.

Osvrt na rezultate vanjskoga vrednovanja: uspoređuju se prosječni rezultati ispita Državne mature naše škole po programima s prosječnim nacionalnim rezultatima programa.

Osvrt na prioritetna područja: na temelju prikupljenih dokaza analiziraju se sva područja kvalitete u školi, a to su školski kurikulum, poučavanje i učenje, praćenje i vrednovanje, školsko ozračje, suradnja s različitim dionicima odgojno-obrazovnoga sustava, ljudski resursi, materijalno-tehnički uvjeti, organizacija nastave i rada škole i upravljanje školom. Nakon analize donosi se ocjena zadovoljstva svakim pojedinim područjem.

KREDA analiza i određivanje prioritetnih područja unapređenja rada škole: prikupljeni rezultati analiza grupiraju se u šest kategorija:

 

 Čime se možemo pohvaliti?
 S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo?
 Koji su naši neiskorišteni resursi?
 Što nas koči na putu prema napretku?
 Što možemo napraviti da budemo još bolji?
 Tko nam može pomoći u napretku?

 

 

 

 

Procjenjuje se koliko smo zadovoljni kvalitetom rada naše škole te se određuju prioritetna područja koja zahtijevaju poboljšanje u tekućoj školskoj godini.

Školski razvojni plan: za svako prioritetno područje postavljaju se ciljevi, utvrđuju se metode i aktivnosti za ostvarivanje ciljeva, nužni resursi, datumi do kojih će se ciljevi ostvariti, osobe odgovorne za provedbu aktivnosti te mjerljivi pokazatelji ostvarivanja ciljeva.

                                                                                                                                                                   Školski tim za kvalitetu i samovrednovanje škole

Školski tim za kvalitetu

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2017./2018.:

- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Diana Vukušić

- Marijana Geets-Kesić 

- Ana Paradžik

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2018./2019.:

- Ana Paradžik - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Silvana Karabatić Knezović

- Diana Vukušić

- Marijana Geets-Kesić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2019./2020.:

- Marijana Geets-Kesić - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Ana Paradžik

- Silvana Karabatić Knezović

- Diana Vukušić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2020./2021.:

Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Ana Paradžik

Marijana Geets-Kesić 1.polugodište / Gorana Rosandić 2. polugodište

- Diana Vukušić

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2021./2022.:

- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Ana Paradžik (novi član Marija Jurišić Šarlija, od 31.5.2022.)

- Gorana Rosandić

- Diana Vukušić (Dijana Jurić, od 31.5. 2022.)

 

Članovi Školskog tima za kvalitetu za 2022./2023.:

- Silvana Karabatić Knezović - voditeljica Školskog tima za kavlitetu i samovrednovanje

- Marija Jurišić Šarlija

- Gorana Rosandić

- Dijana Jurić

 

preskoči na navigaciju