preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
Tražilica
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5503427
Ovaj mjesec: 13413
Ovaj tjedan: 1053
Danas: 501
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

vj
Dizajn autora suzana.ruzic@skole.hr
Zašto (na)učiti kako učiti
NIZOVI

Fibonaccijev niz

 

Sistematizacija gradiva KRUŽNICA

Trigonometrijske funkcije

KNJIŽICA FORMULA - viša razina

http://dokumenti.ncvvo.hr/Ispitni_katalozi_12-13/Dodatci/formule_mata.pdf

 


Brojevna kružnica

Namatanje brojevnog pravca na kružnicu (bez rastezanja i klizanja). Svakom broju pridružuje se jedna točka kružnice. Naglašene su samo istaknute točke kružnice.

Kliknite na gumb za pokretanje animacije u donjem lijevom kutu apleta ili povlačite klizač t.

                                                                

 


Dragi moji, ovdje se nalazi riješen zadatak iz Brojevne kružnice.

 

Zadatak 4. b)


Definicije trigonometrijskih funkcija

Vrijednosti trigonometrijskih funkcija nekih karakterističnih brojeva (kutova)

 

Nesavršenost zora

Dragi moji, 

Do sada je naš Homer živio u svijetu sa samo dvije dimenzije - svijetu u kojem je poznavao samo visinu i širinu.  Uz ovaj nadasve poseban svijet, Homer prelazi i u jedan još uzbudljiviji svijet, svijet u kojem će otkriti i treću dimenziju. O tom novom 3D svijetu Homera svoja zapažanja ćete zapisati pomoću ovog alata. 

 

 

Nemoguće figure (iluzije) trijumf su mašte i razigranosti nad realnošću. 

 

 

1. ZADATAK 

Konstruiraj nemoguće figure prikazane na sljedećim slikama u izometrijskoj trokutastoj mreži točaka. 

  • Konstruiraj projekciju geometrijske figure složene od kockica u kvadratnoj mreži.
  • Konstruiraj projekciju bilo koje geometrijske figure.
  • Konstruiraj geometrijske figure prema zadanim projekcijama u izometrijskoj trokutastoj mreži točaka, pri čemu je preporuka već zadane projekcije prvo nacrtati/konstruirati u kvadratnoj mreži i time odrediti dimenziju.

IZOMETRIJSKA TROKUTASTA MREŽA TOČAKA

2. ZADATAK

  • Izradi trodimenzionalni model od kartona, dio kojeg, gledate li iz točno odredenog kuta, vidite kao nemogući trokut (1. Geometrijska figura). 

 

             

          1. Geometrijska figura                           2. Geometrijska figura

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

UPITNIK ZA UČENIKE 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

                 

 

 

DOMAĆI RAD:

  • konstruiraj nemoguće stepenice u nevidljivoj izometrijskoj trokutastoj mreži
  • pogledajte dokumentarac o M. C. Escheru i napišite kratak osvrt
  • ponovno pogledajte video Treehouse of Horror i dublje istražite tu pozadinsku matematiku

 

ZA ONE KOJI ŽELE VIŠE

 Ponovo i detaljno pogledajte video Homer3 te istražite:

  • Što je Utah teapot?
  • Kakva je veza između jednakosti 178212 + 184112 = 192212 i Fermata?
  • Što je Eulerov identitet?
  • Je li P = NP?
  • Što su Milenijski problemi?
  • Što znači 46 72 69 6E 6B 20 72 75 6C 65 73 21 (heksadekadski ASCII kod)?

 

                               

 

Koliko ja znam, u postojanju objektivne stvarnosti nema nikakvog dokaza do li naših osjetila,a ne vidim zašto bismo vanjski svijet prihvatili kao takav jedino zbog naših osjetila. U svojim grafičkim oblicima nastojim pokazati da živimo u lijepom i urednom svijetu a ne, kao što nam se to neki put priča, u kaosu bez normi. Ne mogu si pomoći a da se ne izrugujem svim našim nepokolebivim sigurnostima. Primjerice vrlo je zabavno pobrkati dvije i tri dimenzije, ravninu i prostor, ili šaliti se s gravitacijom. 
Jeste li sigurni da pod ne može biti strop? Jeste li apsolutno sigurni kad se uspinjete uz stepenice da se penjete prema gore? Dobro ne može postojati bez zla, i ako se prihvati Bog, mora se s druge strane istovrijedno mjesto dati i đavlu. To je ravnoteža. Ja živim od te dualnosti.

                                                                                                          Esher

 

 

preskoči na navigaciju