preskoči na sadržaj

Zdravstvena škola Split

Login
Tražilica
NASTAVA NA DALJINU

E - DNEVNIK



Office 365

EDIT code school

BRINI O SEBI!

 




 

RAZGLEDNICA IZ VUKOVARA


CRVENI KRIŽ

e-Škole EDUKACIJA


EMA


 

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

MATURANTI

e-Škola

Pitaj ne skitaj

mladi-za-mlade2

 

Anketa
Što misliš o uvođenju e-Dnevnika u nastavu?





Forum
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Novosti iz CARNeta
PISARNICA/REFERADA

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA 

  RADNIM DANOM
 
od 11:00 do 15:00 sati
 
Stranke se sa svojim zahtjevima trebaju prvo obratiti na e-mail
 split@zdravstvenaskola.hr
 
 

H N K

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 10. 2009.

Ukupno: 5501627
Ovaj mjesec: 11618
Ovaj tjedan: 2826
Danas: 6
GKM

GRADSKO KAZALIŠTE MLADIH 

Gradska knjižnica

Vrijeme u Splitu

InfoZona

 

Utjecaj medija

 

 

 

 
CANVA - izrada plakata

Upute za izradu plakata

 

* Plakati se izrađuju pomoću alata canva (canva.com).

* Plakati su informativnog karaktera, stoga moraju udovoljavati osnovnim zahtjevima:

  • jasno prikazana poruka
  • preglednost
  • laka čitljivost
  • mogućnost izvlačenja glavne ideje i bez nazočnosti autora plakata.

* Dimenzija plakata mora biti A2 ili veća, formata .jpeg i .pdf

* Eventualni grafički prikazi (krivulje, tablice, slike) moraju biti označeni (kao na Slici 1.). Plakat mora imati jasno istaknuto i čitljivo ime i prezime autora, razred, školsku godinu i ime i prezime predmetne nastavnice. Ovi se podatci (u obliku kartice) postavljaju na dno plakata (veličina fonta treba biti manja od ostatka teksta).

* U donjem desnom uglu navedite slijedeće:

  • AUTORI: ime prezime, razred...
  • MENTOR: ime i prezime mentora

* U donji lijevi ugao umetnite logo škole (Slika 1).

Slika 1.

          

    

    

 

Detaljne upute za izradu plakata možete pronaći u dokumentu plakat.pdf.

Priloženi dokumenti:
plakat.pdf
Internet provjera 2019.docx

Stereotipi i predrasude - ANKETA

 

KLIKNI NA SLIKU!

UNESI KOD: 548232

 

Planiranje i izrada digitalnog rada

Powered by emaze

Lažne vijesti i dezinformacije

Domaći rad

 

1. Zadatak

  • otkriti koja je vijest istinita, a koja lažna; 
  • prepoznati odlike istinite vijesti; 
  • prema unaprijed zadanim kriterijima i pravilima prepoznati lažnu vijest

2. Zadatak 

  • usporediti svoja promišljanja sa promišljanjima novinara novinara Petra Vidova autora članka o lažnim vijestima na Faktografu.

Faktograf je medijska platforma koja je dio međunarodne fack-checking mreže. Fack-checking(hrv. "provjeravanje činjenica") je postupak provjere točnosti, odnosno činjenične utemeljenosti izrečenih tvrdnji i iznesenih podataka koji se pojavljuju u javnom prostoru, najčešće posredstvom različitih medija.

 

1. vijest

https://slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/533546/pad-velog-mista-split-je-po-proracunskim-prihodima-siromasniji-i-od-obrovca-vrlike-i-vukovara-a-apsolutni-rekorder-po-bogatstvu-je-mala-dalmatinska-opcina

2. vijest

https://gol.dnevnik.hr/clanak/rubrika/nogomet/sandro-tonali-novi-pirlo-koji-nevjerojatno-podsjeca-na-talijansku-legendu---546738.html  Link na članak novinara Petra Vidova: https://faktograf.hr/2018/02/28/slobodna-dalmacija-jedna-naslovnica-dvije-lazne-vijesti/ 

 

Izvor:

 

 

ISPIT
Primjeri popisa literature

 

PRIMJERI NAVOĐENJA REFERENCI U POPISU LITERATURE

 

Elektronički izvori 

Web članak / članak na internetskoj stranici

Primjer 1

Boban, M. (2016, 4. veljače). Sigurnost i turizam. Poslovni turizam. Preuzeto s http://terraconbusinessnews.com/turizam-i-sigurnost-planiranje-sigurnosti-u-turizmukao-znacajan-ekonomski-faktor-uspjesnosti-hrvatske-kao-pozeljne-turistickedestinacije/ (15.09.2016.)

Prezime, inicijal(i) osobe koja je napisala članak. (datum objave). Naslov članka. Naziv internetske stranice. Preuzeto s http://xxxxx (dd.mm.gggg)

 

Slika preuzeta s internet izvora

Primjer 2

Iznad preuzete slike piše se naziv slike (putem opcije Insert caption), a ispod preuzete slike, veličinom točaka (font) 10, piše se potpuni izvor podataka, koji uključuje direktnu poveznicu. U popisu literature, piše se potpuna referenca.

 

Knjiga

Primjer 1

Prezime, inicijal imena autora. (Godina izdavanja). Naslov: podnaslov (podatak o izdanju ako je naveden na publikaciji). Mjesto izdavanja: Nakladnik.

Cvrtila, M. i Pavetić, D. (2011). Poslovanje vježbovnih tvrtki putem web aplikacije: priručnik za učenike i nastavnike: modularni kurikulum vježbovnih tvrtki. Zagreb: Ekonomska škola Katarina Zrinski.

 

 

Knjiga dostupna online

 

Primjer 2

Cvrtila, M. i Pavetić, D. (2011). Poslovanje vježbovnih tvrtki putem web aplikacije: priručnik za učenike i nastavnike: modularni kurikulum vježbovnih tvrtki. Preuzeto s http://www.pvt.hr/media/uploads/_docs/mkitpvt.pdf (10.05.2017.) 

 

Mikulić, I. (2016, 12. listopada). I u Slavoniji studenti mogu studirati preko interneta. Glas Slavonije. Preuzeto s http://www.glas-slavonije.hr/314252/7/I-u-Slavonijistudenti-mogu-studirati-preko-interneta (15.05.2017.) 

 

Literatura:

Šojat, L.(2017, 05. lipnja). PROŠIRENE UPUTE ZA CITIRANJE I NAVOĐENJE LITERATURE. Preuzeto s https://www.zrinski.org/media/uploads/nikola- zrinski/dokumenti/upute_za_citiranje_i_navodenje_literature_vszrinski_ver02.pdf (28.01.2019.)

 

Medijska pismenost

 

KAKO PREPOZNATI LAŽNE VIJESTI

 

 Kad god koristite medije promišljajte o sljedećim pitanjima:

  • Tko je ovo napravio?
  • Tko je ciljana publika?
  • Tko je za ovo platio, ili tko je plaćen ako kliknemo na ovo?
  • Kome bi ova poruka mogla koristiti, ili štetiti?
  • Što je izostavljeno iz ove poruke, a moglo bi biti važno?
  • Je li ovo vjerodostojno (i zbog čega tako misliš)?

 

ŠALABAHTER S PITANJIMA ZA KRITIČKO RAZMIŠLJANJE

http://www.medijskapismenost.hr/salabahter-s-pitanjima-za-kriticko-razmisljanje/

 

ISTINA ILI LAŽ? 4 PITANJA ZA BRZU PROVJERU VJERODOSTOJNOSTI VIJESTI NA INTERNETU

http://www.medijskapismenost.hr/istina-ili-laz-4-pitanja-za-provjeru-vjerodostojnosti-vijesti-na-internetu/


 

 


  1. korak: odabrati tim (2-3 učenika čine jedan tim)
  2. korak: odabrati temu sa stranice  http://www.medijskapismenost.hr/
  3. korak: pronaći literaturu
  4. korak: unutar zadanog vremena istražiti sadržaje te provesti istraživanje na odabranu temu
  5. korak: prenjeti sadržaj u jedan od predloženih prezentacijskih alata (prezentacija, visual story ili igra (Emaze, Prezi, Sway))
  6. korak:  izraditi plakat (canva)
  7. korak: izraditi web stranicu (weebly, wix)
  8. korak: izraditi scenarij za film ili igrokaz
  9. korak: izlaganje vlastitih radova (učionica; multimedijalna dvorana)
Alati

Besplatne slike

 

 

Creative commons je najbolja opcija za legalno i sigurno korištenje sadržaja na webu, budući da postoji velika količina kvalitetnih radova distribuiranih pod ovom licencom. Neke od najpopularnijih stranica za takve radove su:

  1. Flickr (potrebno uključiti CC pretraživanje)
  2. Pixabay
  3. Unsplash
  4. Gratisography

Autorska prava na Internetu: Pogrešna tumačenja i pravilno korištenje. Virtualna tvornica. Preuzeto s https://www.virtualna-tvornica.com/autorska-prava/ (10.01.2020.) 

 


Video

 

https://www.kizoa.com/

https://www.moovly.com/

 


Plakat

 

https://www.canva.com/

 


Web stranica

 

https://www.wix.com/

 


Alati za obradu slika

 

       PhotoScape X

       PicsArt

       Adobe Photoshop Express

       Inkscape

       Fresh Paint

Upute za korištenje Emazea

Powered by emaze


 

Upute za korištenje Prezia

 

Pošto trenutno ne postoji embed gumb za Prezi Next. Ovdje se nalazi kod koji možete koristiti za integriranje prezentacije u web stranicu.

<iframe src="your_view_link/embed" width="550" height="400">   </iframe>

 

 

preskoči na navigaciju