« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RADNO VRIJEME SA STRANKAMA
U NASTAVKU SU POVEZNICE NA PADLETE NA KOJIMA SE NALAZE UČENILČKI RADOVI IZ PREDMETA
INFORMATIKA / RAČUNALSTVO
Radovi su nastali kao rezultati raznih projektnih aktivnosti.
Elemente skupa obično zapisujemo unutar vitičastih zagrada, a nazive skupova označavamo velikim tiskanim slovima.
U sklopu projekta o temi Magični kvadrati, vaš je zadatak u tročlanim skupinama obraditi zadanu temu, izraditi plakat i prezentaciju. Evo i nekih smjernica kojima se možete voditi tijekom projekta:
Dragi učenici,
ovdje ćete pronaći materijale koje je potrebno obraditi za domaću zadaću.
Sva pitanja možete poslati i elektroničkim putem na adresu:
mirjana.gacina-bilin@skole.hr
Prezentacija 07racprog.pps sadrži materijale za ponavljanje gradiva.
Moodle MOOC - prvi CARNetov masovni otvoreni online tečaj
Dragi nastavnici i učenici!
Danas (srijeda) je posljednji dan prijava na Prvi CARNetov masovni otvoreni online tečaj - Moodle MOOC (do 22:00).
Namijenjen je nastavnom osoblju osnovnih i srednjih škola, visokoškolskih i drugih obrazovnih i znanstvenih ustanova ali i svim drugim zainteresiranim korisnicima u Republici Hrvatskoj i regiji koji žele naučiti kako samostalno osmisliti i izraditi online tečaj u Moodle-u.
Profesorica Suzana Ružić-Mateljan i ja smo pripremile za vas jednu kratku prezentaciju kako biste se lakše snašli u cijeloj priči. Nju ćete pronaći pod opširnije.
Mirjana Gaćina-Bilin, prof.
Uz prezentaciju, na slijedećim linkovima možete pogledati:
Pomrčina sunca u Splitu
http://www.timeanddate.com/eclipse/in/croatia/split
Život je kratak, prekrši pravila,
opraštaj brzo, ljubi polako, voli iskreno.
Smij se bez kontrole, i nikad nemoj požaliti što se smiješ.
Plači kada ti se plače i budi siguran da to i misliš.
Život možda nije zabava kojoj smo se nadali,
... ali dok smo ovdje, plešimo.
Jedna od prvih definicija medijske pismenosti
- „sposobnost građana da ostvare pristup, analiziraju i proizvode informacije u određene svrhe“
dali su stručnjaci na konferenciji u Washingtonu 1992. na kojoj se zalagalo da medijska pismenost postane obavezan predmet u američkim državnim školama.
Preporučili su da obrazovanje iz medijske pismenosti bude široko i da obuhvaća građansku obaviještenost, estetsko ocjenjivanje i izražavanje, društvenu angažiranost, samopoštovanje i potrošačku svijest.
Realizacija projekta: SIGURNOST NA INTERNETU
Voditeljica: Željana Ritaž, 2. b
Mjesto događanja: Multimedijska dvorana
Datum: 12.02.2019.
Sudionici: učenici prvih i drugih razreda (1.a,b,d,e,f,g, 2.a,b)
Mentorice: Suzana Ružić Mateljan, prof.
Mirjana Gaćina Bilin, prof.
Pročitajte više pod "opširnije" te pogledajte program događanja u priloženom dokumentu.
Ljudi često ne razmišljaju je li medijski sadržaj lažan ili istinit.
Prihvate ga takvog kakav jest, a da pri tom kritički ne promišljaju o samom sadržaju. To je veliki problem današnjice budući je lako manipulirati ljudima koji nemaju vlastite stavove i sposobnost kritičkog razmišljanja.
Zato moramo mlade učiti da se bore za sebe i svoja prava. Ne vjerujte svemu što vidite!
Mnoge slike na internetu šire lažne informacije. Pri tom su gotovo uvijek uređene s raznim alatima za obradu fotografija.
Provodeći previše vremena na društvenim mrežama i gledajući svakodnevno takve slike, adolescenti stvaraju nedostižne ideale te se pri tom osjećaju loše zbog svog izgleda. Često dolazi i do diskriminacije pojedinaca koji odstupaju od standarda i nametnutog mišljenja društva.
Društvene mreže loše utječu na društvo, gubimo sposobnosti komunikacije, pismenosti, razvijanja stavova i kritičkog mišljenja.
Medijska pismenost je mogućnost analize, kritičkog vrednovanja, postavljanja stavova i stvaranja novog medijskog sadržaja.
Nina Grbić, 1.f